Helaas moet de ijsbaan gesloten blijven.

De ijsbaan wordt geopend zodra de ijspiste van voldoende dikte is voorzien om de veiligheid te waarborgen van onze leden en schaatsliefhebbers. Eenmaal geopend wordt alles in het werk gesteld om het ijs zo goed mogelijk te verzorgen. Aangezien we te maken hebben met een natuur produkt kunnen we helaas niet alles naar onze hand zetten.

Er is voldoende parkeergelegenheid voor auto's en fietsen vlak voor de ijsbaan. Voor de donkere uren is een lichtinstallatie rondom de ijsbaan aanwezig. Er wordt een 400 meter buitenbaan uitgezet en enkele binnen banen zodat er voor een ieder ruimte genoeg is om vele uren plezier te beleven.

Het bestuur bestaat uit vier personen zoals u heeft kunnen lezen. Graag zouden we het bestuur uitgebreid zien. Mocht u interesse hebben om het bestuur te versterken, neem dan contact op met onze voorzitter Bert de Voogd. Hij zal al uw vragen beantwoorden en u graag uitnodigen voor een gesprek.

Seizoen 2017-2018

Binnenkort meer nieuws omtrent de ijsvereniging. Wordt vervolgd.........

Weer in Blijham